Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

KidzbyC ApS

CVR-nr. 40 29 36 55

Vestergade 41

6270 Tønder

info@kidzbyc.dk

Tlf. 42801089

Betaling

KidzbyC modtager betaling med MasterCard, Maestro, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Alle beløb er i danske kroner og er inklusiv moms.

KidzbyC tager ikke kortgebyrer.


Fragt

KidzbyC pakker og afsender varer samme dag, såfremt ordren er modtaget på hverdage inden klokken 12.00. Pakker leveres under normale omstændigheder indenfor 1-3 hverdage.

Pakker sendes med DAO365.

Bemærk om der fremgår anden leveringstid under det valgte produkt, da der kan være udsolgt eller sendes fra fjernlager.

Vi leverer kun indenfor Danmark.


Fortrydelsesret

Som kunde hos KidzbyC har du 30 dages fortrydelsesret på varer købt i vores webshop kidzbyc.dk

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@kidzbyc.dk eller benytte vores fortrydelsesformular, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Vi modtager ikke pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.


Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.


Returnering af varer

Her er vores guide til returnering af varer:

  • Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os.
  • Pak varen forsvarlig.
  • Print og udfyld vores ombytning / returnerings seddel. Vedlæg sedlen i pakken.
  • Sæt returlabel på pakken og aflever hos nærmeste DAO365 pakkeshop.
  • Varens stand, når du sender den retur

    Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

    Vi anbefaler, at du sender varen(e) tilbage til os i den originale emballage.

    Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.


    Tilbagebetaling af købsbeløbet

    Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

    Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

    Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

    Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.


    Varen sendes til

    KidzbyC ApS

    Vestergade 41

    6270 Tønder


    Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

    Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.


    Reklamationsret

    Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

    Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

    Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

    Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

    Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

     Varen sendes til

    KidzbyC ApS

    Vestergade 41

    6270 Tønder

    Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

    Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.


    Persondatapolitik

    Ved at benytte kidzbyc.dk accepterer du, at vi behandler dine personoplysninger i henhold til vores datapolitk, der fremgår via linket:

    For at kunne handle på kidzbyc.dk skal du som minimum oplyse:

    Navn

    Adresse

    Email

    Telefonnummer

    Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.


    Personoplysningerne registreres hos KidzbyC ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

    Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

    Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

    Den dataansvarlige på kidzbyc.dk er KidzbyC ApS

    Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

    Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@kidzbyc.dk

     

    Klageadgang

    Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på info@kidzbyc.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

    Center for Klageløsning

    Nævnenes Hus

    Toldboden 2

    8800 Viborg

    www.forbrug.dk

    Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr